בפעילות משותפת ומדויקת של צה"ל ושב"כ, הותקף רכב במרכז הרצועה ובו שלושה בכירים בזרוע הצבאית של חמאס, בהם מפקד המשטרה הימית, שקידמו מתווי טרור נגד כוחותינו
במסגרת המאמץ המבצעי המתמשך של כוחות הביטחון להסרת איומים מרחבי רצועת עזה, הודיעו היום צה"ל ושב"כ על חיסולם של שלושה מחבלים בכירים בארגון הטרור חמאס. בתקיפה ממוקדת שבוצעה שלשום במרכז הרצועה, חוסל מנצור סאמי מחמוד שחתות, אשר שימש בתפקיד מפקד המשטרה הימית של מחנות המרכז בארגון.

על פי הערכות גורמי הביטחון, שחתות היה דמות מפתח שפעלה באופן אקטיבי בתקופה האחרונה לקידום מתווי טרור שונים שכוונו נגד כוחות צה"ל הפועלים בשטח. יחד איתו חוסלו שני מפקדים נוספים שפעלו תחת פיקודו ב"משטרה הימית" – גוף המהווה חלק אינטגרלי מהזרוע הצבאית של חמאס, ופועל לתיאום, הכוונה וביצוע פעולות חבלניות נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל.
החיסול בוצע בעת שהשלושה נעו ברכבם בתוך רצועת עזה. על פי דיווחי צה"ל, המחבלים היו חמושים באמצעי לחימה והיוו איום מיידי ומוחשי על הכוחות הפרוסים במרחב. הזיהוי המדויק והתקיפה המהירה מנעו את המשך פעילותם של המחבלים בשטח.
גורמים בפיקוד הדרום מציינים כי צה"ל ממשיך לפעול בנחישות ובהתאם להערכות המצב בשטח, תוך שמירה על רציפות מבצעית להסרת כל איום מיידי על הלוחמים. פעולה זו מהווה חלק מסדרת פעולות של מערכת הביטחון הפוגעות בשרשרת הפיקוד והשליטה של ארגון הטרור ומסכלות את ניסיונותיו להתארגן מחדש.
חיסולם של בכירי המשטרה הימית של חמאס מתווסף לשורת הצלחות מבצעיות של צה"ל ושב"כ, הממשיכים בסיכול ממוקד של מפקדים ופעילים בארגוני הטרור. כוחות הביטחון ממשיכים להפגין עליונות מודיעינית ומבצעית, תוך שהם ממשיכים בלחימה נחושה במטרה לערער את יכולותיהם של גורמי הטרור ברצועה ולהבטיח את שלום הכוחות והעורף הישראלי.