בפעילות מהירה ומדויקת, זיהו כוחות צה"ל חוליית מחבלים חמושה במרחב רכס עלי א-טאהר ותקפו אותה כדי להסיר איום מיידי על חיי הלוחמים. דובר צה"ל: "לא נאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל ובכוחותינו"
במסגרת המאמץ המבצעי המתמשך בדרום לבנון לשמירה על ביטחון הגבול הצפוני, ביצעו היום כוחות צה"ל סיכול ממוקד כנגד חוליית מחבלים חמושה. האירוע התרחש במרחב הביטחוני שברכס עלי א-טאהר, אזור המהווה מוקד פעילות ביטחונית רגיש.

זמן קצר לאחר זיהוי חוליית המחבלים, שפעלה בקרבה מסוכנת לכוחות צה"ל המוצבים במרחב, התבצעה סגירת מעגל מבצעית מהירה. הכוחות הגיבו בנחישות ותקפו את המחבלים בנקודה צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר את האיום באופן מיידי ולמנוע כל פגיעה אפשרית בלוחמים.
גורמים בצה"ל הבהירו כי הפעולה היא חלק מהקו התקיף של פיקוד הצפון, שמטרתו להרחיק את תשתיות הטרור של ארגון חיזבאללה מהגבול הישראלי. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות להסרת איומים מיידיים ולא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותינו", נמסר בהודעת דובר צה"ל.
תקרית זו מצטרפת לשורת פעילויות ממוקדות שצה"ל מוביל בגזרה הלבנונית בתקופה האחרונה, שמטרתן לשמר את חופש הפעולה המבצעי של ישראל ולהבטיח שקט לתושבי הצפון. הלוחמים בשטח ממשיכים לגלות ערנות גבוהה ולהגיב לכל ניסיון התקרבות או פעילות עוינת של ארגוני הטרור במרחב.
צה"ל נותר ערוך ומוכן לכל התפתחות נוספת בגזרה, תוך המשך מאמצי הסיכול השוטפים שמבצעים הכוחות בשטח לבנון.