פחות מיממה לאחר תאונה קטלנית נוספת, נהרג הבוקר רוכב אופנוע בהתנגשות עם משאית בכביש 20 סמוך למחלף השלום מתנדבי זק"א פעלו בזירה המורכבת לשמירה על כבוד המת עומסי תנועה כבדים מורגשים באזור
רצף תאונות הדרכים הקטלניות בדרכי ישראל נמשך: הבוקר (ד') התרחשה תאונת דרכים טראגית בכביש 20 (איילון), לאחר מחלף השלום לכיוון צפון, בה מצא את מותו רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו לאחר שהיה מעורב בתאונה קשה עם משאית.

דיווח ראשוני על התאונה התקבל במוקד הארגון סמוך לשעות הבוקר העמוסות. מתנדבי זק"א הוזעקו למקום כדי לטפל בזירה הקשה ולדאוג לכבוד המת.

אושי רוזנברג ונתן מאיר, מתנדבי זק"א שפועלים בזירה, תיארו את המראות הקשים: "מדובר בזירה קשה מאוד בה האופנוע מרוסק לחלוטין. עם הגעתנו למקום, זיהינו את רוכב האופנוע, גבר כבן 35, כשהוא ללא רוח חיים. בסיוע מתנדבי זק"א נוספים, אנו פועלים לאיסוף הממצאים הרבים ומסייעים לבוחני התנועה של משטרת ישראל שחוקרים את נסיבות התאונה".

בשל אופי הזירה המורכבת והעומסים הכבדים שנוצרו בעקבות התאונה בלב עורק התנועה המרכזי של גוש דן, החליטו בצוותי זק"א להקים אוהל מיוחד למען כבוד המת. ישראל חסיד, דובר זק"א, ציין כי המטרה בהקמת האוהל היא לאפשר לבוחני התנועה לבצע את עבודתם בצורה מקצועית, תוך שמירה על רגישות ופרטיות, ולאפשר במקביל את חידוש זרימת התנועה עבור אלפי הנהגים התקועים בפקקים.

גופתו של הרוכב הועברה להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.
חקירת המשטרה מתמקדת כעת בנסיבות שהובילו להתנגשות בין האופנוע למשאית. בוחני התנועה פועלים בשטח לגביית עדויות ואיסוף ממצאים טכניים כדי להבין האם מדובר בסטייה מנתיב, אי-הבחנה של נהג המשאית או גורם אחר שהוביל לטרגדיה.
מקרה זה מצטרף לנתונים מדאיגים על עלייה בתאונות הדרכים המערבות כלי רכב דו-גלגליים בחודשים האחרונים. הרשויות שבות וקוראות לנהגים ולרוכבים לגלות ערנות יתרה, להקפיד על שמירת מרחק ולא לקחת סיכונים מיותרים בדרכים, במיוחד בשעות העומס בהן הנהיגה הופכת למורכבת יותר.
אנו נמשיך לעדכן בפרטי החקירה ככל שיתקבלו מהמשטרה.