צוותי רפואה העניקו טיפול ראשוני לנהג כבן 30 שנחבל בראשו בתאונה ברחוב לוי אשכול בעיר; הנהג פונה להמשך טיפול בבית החולים בלינסון
לילה לא שקט עבר על תושבי קרית אונו, בעקבות תאונת דרכים עצמית שהתרחשה ברחוב לוי אשכול. נהג רכב, גבר בשנות ה-30 לחייו, איבד מסיבה שטרם הובררה את השליטה על רכבו, סטה ממסלולו והתנגש בעוצמה בעמוד בצד הדרך.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לזירה בסמוך לשעת קבלת הדיווח במוקד החירום. עם הגעתם, מצאו את הנהג כשהוא סובל מחבלות כתוצאה מההתנגשות הקשה.
משה שקרצי, חובש איחוד הצלה שהיה מהראשונים להגיע לזירה, סיפר על רגעי הטיפול: "מדובר בנהג רכב שהתנגש בעמוד. כתוצאה מהאירוע הנהג נחבל בראשו. בסיוע חובשים נוספים שהגיעו למקום, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים בזירה, שכלל עצירת דימומים וייצוב מצבו. לאחר מכן הוא פונה באמבולנס לבית החולים בלינסון, כשמצבו מוגדר בשלב זה בינוני".
בעקבות התאונה, נחסם חלק מהנתיב ברחוב לוי אשכול לזמן קצר כדי לאפשר לכוחות ההצלה לפעול בבטחה ולפנות את הרכב מהזירה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות התאונה. החקירה הראשונית תבדוק האם מדובר בהירדמות, הסחת דעת או תקלה טכנית ברכב שהובילו לאובדן השליטה.
האירוע הנוכחי מצטרף לשורה של תאונות דרכים עירוניות המדגישות את חשיבות הנהיגה העירנית והזהירה, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות. תושבי האזור שצפו בהתרחשות הדגישו את עוצמת הפגיעה בעמוד, שהעידה על מהירות הנסיעה ועל כך שהאירוע יכול היה להסתיים בתוצאות קשות הרבה יותר.
בבית החולים בלינסון ממשיכים הצוותים הרפואיים לטפל בנהג, כאשר מצבו מוסיף להיות מוגדר כבינוני אך יציב. אנו נמשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות ככל שיהיו.