"אחלה עסקים" חושפת לכם כאן לראשונה פרטים אודות הקמפיין החדש של כוכב הרשת ברי יחזקאל. כוכב הרשת המצליח, החל לשווק בשבוע שעבר את חברת משלוחי המזון "on time – און טיים" אשר אט אט מתרחבת גם אל אזור השפלה. אז האם החברה הישראלית תצליח לנגוס ברווחים של המתחרות "תן ביס-10Bis", "וולט-wolt" ו"משלוחה"? ומנגד, להקל על בעלי העסקים בכל הקשור לנתח אחוזי השליחויות? ומיהם צמד הישראליים חיים שרביט ונוריאל מנשיריאן אשר העומדים מאחורי מיזם המשלוחים המבטיח? כל הפרטים
מי, מו, מה? ברשותכם, מערכת "אחלה עסקים" תחל מהסבר קצר. חברת "און טיים – on time" היא אפליקציית משלוחי מזון וקולינריה היחידה בארץ שעובדת במודל של זכיינות. החברה, הופכת הלכה למעשה, את שירותי השילוח בכל עיר ועיר לחלק מהקבוצה עצמה. ובכך, מעניקה גם שירותי טכנולוגיה וליווי אישי צמוד ללקוחותיה.

כאן המקום לספר לכם כי החברה, היא חלק ממותג חוצה יבשות בשם delivapp. אותה חברת סטרטאפ (נציין כי ישראלית. כחול לבן משלנו) נוסדה בשנת 2014. "delivapp", עובדת במספר מדינות ברחבי העולם כגון: אוסטרליה, ספרד, אוסטריה, רומניה ועוד. עיקר התמחותה היא בענף משלוחי האוכל. "אני מגיע מבית חרדי, עברתי מסלול חיים לא סטנדרטי שיצר בי רצון מאוד חזק להצליח" מספר חיים שרביט, מבעלי המיזם ל"אחלה עסקים".
שרביט, ממשיך ומספר עוד כי: "באחד הסיבובים שלי במרכז הארץ ראיתי את "וולט-wolt", כאשר החברה הייתה עוד בתחילת דרכה בישראל. זה ממש עניין אותי, ראיתי שיש פה פוטנציאל אדיר, רציתי להביא דבר כזה לעיר שלי, נתיבות. ביצעתי חקר שוק. היה לי מאוד קשה כי לא הכרתי איך התחום עובד ולא הכרתי אף אחד בתחום הנ"ל".

שרביט, נזכר בתחילת דרכו ומגולל בפנינו את ענייני העבר ומספר: "מישהו חיבר ביני לבין "deilvapp" ומשם התחלנו דרך שלא ידענו שהיא תגיע לאן שהיא הגיע היום. השקתי אפליקציית משלוחים בנתיבות, אשר בתוך שנה היו לה מספר רב של מסעדות מרוצות ואלפי לקוחות בבית מרוצים ממחירים ושירות טוב. מכרתי את החברה בנתיבות וחשבתי שהגיע הזמן להתקדם לעוד תחום בחיים. החלטתי לגייס את חברי הטוב, נוריאל מנשיריאן לפרויקט החדש ויצאנו אל הדרך. כך הקמתי את חברת "און טיים on-time". המטרה שלי להגיע לכל עיר בארץ ולהוכיח לבעלי העסקים שאפשר להרוויח בפחות אחוזים".
נוריאל מצידו, מחזק את דבריו של שרביט ואומר כי "היום המתחרים דואגים לכיס שלהם. בעוד אנחנו דואגים לבעל המסעדות וללקוח בבית". בואו נדבר תאכלס. מה העמלות שאתם גובים מנגד המתחרים? "אנחנו גובים בין 15% ל19% תלוי בעלויות השילוח בכל עיר. המתחרים, "וולט-wolt", "תן ביס-10bis" ו"משלוחה" עם שירות שליח גובים עמלות סביב 27 + מע"מ. מדובר בפער של יותר מ10%. בעלי העסקים אינם מרוויחים במודל של חברות השילוח הקיימות וישנן 2 אפשרויות, או שהם מעלים את המחירים בבית העסק או שהם מעלים באפליקציות".
ככתוב מעלה בכותרת, בשבוע שעבר החל לפרסם את החברה הישראלית כוכב הרשת המצליח ברי יחזקאל (הסרטונים של ברי. ובלי נגיעות בבקשה. על אחת כמה וכמה לא בכתף) נציין, כי ללא ספק מדובר במהלך שיווקי חכם. יחזקאל, כוכב רשת מן השורה הראשונה, אשר מתהדר במאות אלפי עוקבים הדוקים ברשתות החברתיות משלב את עבודתו לצד כוכבי רשת מפורסמים נוספים כגון: דניס צ'רקרוב, אלעד צפני (בוגר תוכנית הריאליטי "האח הגדול" אשר לוקח חלק בסרטוני "און טיים") ועוד רבים ומוכרים.

לסיום, כך למעשה יוצא כי עסקי המזון אשר יצטרפו אל שורותיה של "און טיים on-time" אולי, במידה ויתמזל מזלם יזכו בסרטון אשר יופק ויצולם בבית העסק שלהם ויקודם ע"י יחזקאל ושותפיו ויניב להם חשיפה "אורגנית" רבה בסכומים נמוכים בהרבה לכאורה. יש לכם עסק שווה ואתם חושבים להצטרף "לאון טיים – on time"? הקליקו ועשו זאת כאן. תגובות וולט, תן ביס ומשלוחה יצורפו כאשר תתקבלנה.