כוחות ההצלה הוזעקו לטפל בזירת התנגשות בין שני כלי רכב הפצועות קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום ופונו להמשך בירור בבית החולים
תאונת דרכים התרחשה היום (ראשון) בצומת אביטל, כאשר שני כלי רכב היו מעורבים בהתנגשות בכביש. הדיווח על התאונה הקפיץ למקום את חובשי "איחוד הצלה", אשר הגיעו בתוך זמן קצר כדי להעניק סיוע רפואי לנפגעים.

עם הגעת הצוותים לזירה, התברר כי בתוך הרכבים היו שתי נשים, שתיהן בשנות ה-30 לחייהן. החובשים החלו בביצוע בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לאמוד את מצבן. למרבה המזל, מדובר בפציעות קלות בלבד, והשתיים היו בהכרה מלאה במהלך כל הטיפול.
חובשי "איחוד הצלה" העניקו לנשים סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע, שכלל הערכת מצב וחבישה במידת הצורך, ולאחר מכן הן פונו להמשך טיפול ובירור רפואי בבית החולים.
צומת אביטל, כצמתים רבים אחרים ברחבי הארץ, דורש מנהגים רמת ריכוז וערנות גבוהה במיוחד. תאונות מסוג זה, גם כשהן מסתיימות בפציעות קלות יחסית, מדגישות את החשיבות של שמירה על מרחק בלימה תקין, ציות לתמרורי עצור ותמרורי אזהרה, והימנעות מוחלטת משימוש בטלפון הנייד בזמן הנהיגה.
גורמי אכיפה ומשטרה שהגיעו למקום החלו בתחקור נסיבות התאונה. השוטרים פעלו במקום כדי לכוון את התנועה ולמנוע עומסים כבדים בעקבות חסימה חלקית של הנתיבים בצומת.
האירוע הזה מסתיים אמנם ללא נפגעים בנפש ובפציעות קלות בלבד, אך הוא מהווה תזכורת נוספת עבור כל נהג ונהגת לגלות אחריות בדרך. צומת הוא אזור מועד לפורענות שבו משתלבים נתיבי נסיעה שונים, והקפדה על נהיגה מתונה וסבלנית היא המפתח להגעה בטוחה הביתה.