צוותי החירום של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לארבעה צעירים בשנות העשרים לחייהם בעקבות תאונה שהתרחשה בלב העיר. שניים מהפצועים פונו להמשך בירור רפואי בבית החולים
תאונת דרכים נוספת התרחשה היום (שני) בבאר שבע, כאשר שני כלי רכב היו מעורבים בהתנגשות ברחוב רמב"ם. עוצמת הפגיעה הקפיצה למקום את כוחות ההצלה, שהגיעו בתוך זמן קצר כדי להעניק סיוע רפואי ראשוני לכלל המעורבים בתקרית.

על פי הדיווחים מהשטח, עם הגעתם לזירה, פגשו החובשים והפרמדיקים של איחוד הצלה בארבעה גברים, כולם בשנות העשרים לחייהם, שהיו מעורבים בתאונה. הצוותים הרפואיים החלו בביצוע הערכה ראשונית בזירה, כאשר מצבם של הארבעה הוגדר כקל.
סיוע רפואי ופינוי לבתי החולים
בתום הטיפול הרפואי הראשוני בשטח, הוחלט על פינויים של שניים מהמעורבים באמבולנס של איחוד הצלה להמשך טיפול ובדיקות בבית החולים, כדי לוודא את מצבם ולוודא כי הם אינם סובלים מפגיעות נוספות כתוצאה מהתאונה. שני המעורבים האחרים קיבלו מענה במקום ולא נזקקו לפינוי דחוף.
שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע על מנת לחקור את נסיבות התאונה, אשר גרמה לשיבושי תנועה קלים באזור רחוב רמב"ם. הנהגים במקום התבקשו לגלות סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים, שעבדו על פינוי כלי הרכב מהנתיב כדי להשיב את התנועה לסדרה המהיר ביותר האפשרי.
חשיבות הזהירות בדרכים באזורים עירוניים
אירוע זה מהווה תזכורת נוספת לחשיבות הנהיגה המתונה במרכזי הערים. גם בנסיעות קצרות ובאזורים המוכרים לנו היטב, הסחת דעת רגעית או אי-שמירה על מרחק בטוח עלולה להוביל לתוצאות לא רצויות.
ארגוני ההצלה שבים ומדגישים בפני הציבור את הצורך בהקפדה על חגורות בטיחות, הימנעות משימוש בטלפון נייד במהלך הנהיגה, ומתן זכות קדימה כנדרש בחוק, במיוחד בצמתים עירוניים עמוסים כמו אלו בבאר שבע. הקפדה על כללי הזהירות עשויה למנוע את התאונה הבאה ולהבטיח שכולנו נגיע ליעדנו בשלום.
אנו ממשיכים לעקוב אחר מצבם של הפצועים ומאחלים להם רפואה שלמה והחלמה מהירה.