"אחלה תקשורת" חושפת מסמך התקשרות פנימי של קבוצת "ידיעות אחרונות" ואתר ynet אל מול גופים אשר רכשו תוכן בפלטפורמות גוף התקשורת. העלות: 80 אלף ש"ח. אגב, סכום זה אינו כולל מע"מ. פרסומים מגוונים אלו פורסמו ללא כל אזכור כי מדובר בתוכן ממומן, מקודם וממוסחר ע"י קבוצת התקשורת. כל הפרטים
כדאי לדעת | מערכת "אחלה תקשורת" עם העניין הבא. מידי תקופה קבוצת התקשורת של "ידיעות אחרונות" מקיימת וועידות שונות וכנסים בעניינים ממוקדים. לרוב, התוכן, בלשון המעטה אינו מעניין. אירועים יחצניים ומתוקשרים אלו מוצגים לכלל קוראי העיתון ואתר "ynet" בפרט כתוכן עיתונאי אותנטי.
כאן המקום לחשוף לכם מבלי לנקוב באירוע או בוועידה אשר התקיימה לפני כמספר חודשים כי כל הגופים המסחריים אשר השתתפו באותו האירוע התקשורתי "המיוחד" מימנו את גוף התקשורת אשר יצר את הפלטפורמה הפרסומית. כעת, הסכומים נחשפים.
כך התמכור עובד. בעבור 80,000 ש"ח תקבלו לוגו בכל הפרסומים (מודעות, גב אולפן, אתר ייעודי אשר הוקם והושתל בתוף אתר ynet, מעברוני וידאו וכו). השתתפות בפרוייקט, משמע ראיון אחד על אחד עם בכיר החברה. השתתפות בפאנל (נציג מטעם החברה).
כאן המקום לציין כי הרשימה עוד לא נגמרה. אז מה תקבלו עוד בתמורה לסכום? את תמונות הדוברים מטעמכם במגוון מודעות, ובאתר הייעודי שהוקם לפרוייקט הממוקד (בחסות אתר ynet כמובן). כמו כן, תזכו לקבל גם איזכור בכל הסיקורים המקדמים את הפרוייקט באתר ynet ובעיתון "ידיעות אחרונות" ואם כל זה אינו מספק אז כמובן שתופיעו גם ביום השידורים החיים באולפן ותוזכרו באייטם המסכם את הפרוייקט. כך עולה על פי המסמך המכירתי מטעם קבוצת התקשורת המובילה.
לסיום, אף על פי כי קבוצת התקשורת המובילה לא חשפה בפרסומים כי מדובר בתוכן ממומן ומוקדם, תהיו בטוחים כי היא תנסה לשמר את הלקוחות המשלמים גם לפעם הבאה. לאירוע הספציפי הנ"ל דאגה קבוצת התקשורת לארח את אחד מן האישים החשובים בענף אשר סוקר על מנת לבסס ולהציג אירוע וסיקור עיתונאי מקצועי עד כמה שניתן.