העונה החדשה של דוקו ריאלילטי הכדורגל מבית "הוט" וסוכנות הטאלנטים add עלתה לאוויר, וחטפה ביקורות קשות במיוחד: "בתוכנית המייצרת נזק מוחי. אין כלום פרט לטמטום אנושי שזור במשחקי כבוד, הומור בית ספר, גבריות רעילה ודיבור נגוע. תוכן אינפנטילי. מותג חלול".
"גולסטאר" יצאה לאחרונה לדרכה ב"הוט". כתב "ישראל היום", ניר וולף, לא ממש אהב את התוכנית עד כה והעביר עליה ביקורת חריפה מאוד כששלח לא מעט חיצים.
"מדובר בתוכנית המייצרת נזק מוחי ופלאשבקים להוויית התיכון והמילואים", כתב תחילה וולף והמשיך: "ב"גולסטאר" אין כלום פרט לטמטום אנושי שזור במשחקי כבוד, הומור בית ספר, גבריות רעילה ודיבור נגוע. תוכן אינפנטילי. מותג חלול".
ניר וולף, לא שכח לבקר את המותג, KS קובי סויסה, שמשתתף בעונה החדשה של התוכנית, כשאמר: "מדבר בקול משונה ובגוף שלישי ומכנה עצמו "המותג". העונה לוהק הבחור למשבצת הטמבל התורן. אם תרצו – דורון מירן החדש. להיות טמבל זה מותג. כמו "גולסטאר", גם KS הוא מותג מוזר – חולצה פתוחה, שיער מעוצב, הומור עצמי וגאג חוזר על מכונת גילוח".
וולף המשיך: "קובי סוויסה הוא מזכיר קריקטורה אבסטרקטית של דמות לא מפותחת. בן אדם שבור, אפילו חצי בן אדם". לסיכום, אמר וולף:" להיות מטומטם אומר שהבדיחה היא על חשבון הטמבל, ושבריונות היא חלק מהעסקה. לצחוק על חלשים זה סימן ההיכר שהפך את "גולסטאר" למותג".