"אחלה עסקים" מדווחת לכם כי מעיין אדם החלה לגייס את עוקביה ברשתות החברתיות. זאת, על מנת להקים מועדון צרכנות משלה אשר יכלול בתוכו גם אופציית אשראי. כל הפרטים
מערכת "אחלה עסקים" הבחינה כי לאחר שמיצבה את עצמה בשנים האחרונות כאחת ממובילות דעת הקהל הבולטות ברשתות החברתיות בארץ, היא יוצאת למהלך עסקי מסקרן במיוחד. על פי הפרסום באתר החדשות, אדם מגייסת את עוקביה ההדוקים ברשתות החברתיות.
צעד זה נעשה מתוך מטרה להקים מועדון צרכנות. בדומה לכאלו שאתם אולי מכירים כמו 'הוט', 'מועדון טוב' או 'יותר', שיחד עם גוף עסקי נוסף תדאג לגייס הטבות ללקוחות שירצו בו. "מדובר במשהו שלא היה כמותו, יגרום לכל אחת להצטרף אליו", כך טוענים גורמים הקשורים למיזם.
לסיום, מועדון הצרכנות המדובר של הכוכבת נמצא עדיין בשלבי פיתוח, כך שטרם ידוע מתי הוא באמת יצא אל הדרך. ייתכן שתוכלו לצפות בכל הדרך עד הקמתו בריאליטי 'מחוברים' בו היא תיקח חלק בעונה הקרובה, כשהיא במקביל גם בהיריון שני בצל הבשורות הקשות שנחתו על משפחתה כתוצאה מאירועי הטרור ב – 7.10.